LLL - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu LLL - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

LLL

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

02 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag onze eerste hele dag in Curaçao. Het wordt in ieder geval een lange dag die al om 04.00 uur begonnen is. Valt niet tegen zo voor de eerste dag, we hebben Tim al wel eens vroeger “goedemorgen” horen roepen. We hebben in ieder geval allemaal goed geslapen, de bedden zijn prima! Vandaag lekker lang geluierd. Even alle vermoeidheid van de reisdag weg gezwommen. Tim heeft ons (lees Nikki en Marielle) al wel een paar honderd keer in het water gegooid, maar hij blijft er net zoveel plezier in houden als bij de eerste keer.
Ook Doortje was vanmorgen een stuk fitter als gisterenavond. Ze moet alleen nog leren wat onthaasten is. Hier moet je gewoon meegaan in het ritme van alledag. Niet op de horloge kijken, lekker alles op je gemakje doen. Ook dat gaat wel lukken, ze is nu in ieder geval bezig met een kleine siësta.
Vandaag wel wat moeite moeten doen om aan geld te komen. De pinautomaten waren leeg! Hoe dat kon? Jan-Willem en Doortje waren wel in de buurt van winkels. Of dat er iets mee te maken heeft???
We hebben een prima appartement, Kolibri. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is wel aanwezig. JW heeft een flinke keuken tot zijn beschikking, alleen de pannen zijn nog niet groot genoeg. OK, het is vakantie en hij zal heus niet elke dag koken, maar er zijn natuurlijk grenzen. Dan Tim, hij is helemaal blij met de koelkast waar je ijsklontjes uit kunt tappen. Hij had slim afgekeken hoe dat werkte en kwam even later met een volle beker ijsklontjes naar buiten. “Goed gedaan” zei hij toen zelf maar. Nikki heeft vandaag haar eerste frozen cappuccino op bij Augusto’s, een Italiaans restaurantje hier vlakbij, op. Ze is nu nog aan het nagenieten, mmmmmm. Verder hebben we ruime slaapkamers, 2 badkamers, een inloopkast, een ruime woonkamer en vooral een hele grote porch. Niet zo’n auto, maar hier noemen ze zo een overdekt terras. Dit is dan ook de favoriete plek. Vanuit het terras kijken we uit op zee. Waarschijnlijk gaat het ons wel lukken deze vakantie door te komen.
Vandaag hebben we ook de informatiemap van de therapie gekregen. Maandag a.s. gaat het om 13.00 uur weer beginnen. Nog even LLL (Lekker Lang Luieren), maar dan kan Tim maandag toch weer aan de bak.

• 02 Augustus 2014 - 09:04

Ch:

Dat ziet er weer super uit

• 03 Augustus 2014 - 17:29

Anja En Rene Van Der Putten:

Hallo,

Fijn dat jullie zijn gearriveerd

Wat is Tim groot geworden jemig hele vent hoor.

Misschien komen jullie fam. Van Zwieten wel tegen met hun zoon Jay en dochter Nadja (die volgt therapie), geen idee hoelaat hun therapie hebben.

As zaterdag komen wij aan met onze grote vriendengroep, 27 man niet allemaal in Ocean Resort we hebben 4 app.

Lucas en Rudy zitten aan de overkant bij Bon Bini en anderen zitten in prive bungalow verderop t eiland

Veel plezier morgen met de therapie

Gr anja