Afsluiting 1e week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Afsluiting 1e week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Afsluiting 1e week

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

09 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag alweer vrijdag, de eerste week therapie zit er al weer op. Maar even beginnen bij het begin. Dat begin was vannacht. JW werd vannacht opgeschrikt door een telefoontje. Ons mam, die was even vergeten dat er een tijdsverschil van 6 uur is. Het internet deed het thuis niet goed, dus daarom maar even op een fatsoenlijk tijdstip teruggebeld.

Vanochtend was Nikki de eerste die op pad ging. Lekker met een groepje zwemmen. Wij konden lekker langzaam de ochtend beginnen. Tim was vandaag eens een keer geen vroege vogel, het was half zeven. Het gaat de goede kant op. Of dat vandaag weer het geval zal zijn, waag ik te betwijfelen. Hij was al voor het avondeten in slaap gevallen.

Met de therapie ging het lekker. Zoals ik al voorspeld had, wilde hij het foute stapeltje in de Memory doos goed gaan leggen. Ik ken dat menneke wel. Hij vroeg vandaag zelf om massage met diepe druk. Hij lag heel ontspannen op het dok te kijken. Vandaag wilde hij ook even met de duikbril het onderwater leven bekijken. Niet al te lang, want dat is toch wel erg zout als je je mond niet dicht houdt!
Ook na de therapie was hij lekker rustig. Wilde, voor het naar huis gaan, nog wel even een kroketje halen.

Vandaag zouden Nikki en ik zorgen voor het eten. Maar och, het meisje was moe. Gelukkig is er toch nog iets lekkers op tafel gekomen (en geen afhaal eten).

Morgen is dus een vrije dag voor Tim. Nu moeten wij aan de bak: de family swim is morgen. Altijd weer leuk. Ook gaan we morgen even naar Willemstad.

Inmiddels is Tim net wakker geworden. We zullen eens aan zijn eten beginnen.

Fijn weekend!

• 11 Augustus 2014 - 12:12

Henriette Van Bergen:

Hee buren,
    leuke verhalen zo.
    hopelijk is de family swim ook leuk geweest.
    ik dacht dat jullie mam er ook bij was, zag ze inderdaad deze week hier rondrijden..vond ik al raar...niet dus.
    geniet ze nog. wij genieten wel van jullie verhalen

• 11 Augustus 2014 - 12:25

Karin:

Hallo, fijn dat jullie het goed maken, alleen wat gaat het snel. Zit de eerste week er voor jullie weer op.
    Tim is zo te zien en te lezen helemaal in zijn element. Veel plezier met de family swim en jullie bezoek aan Willemstad. Kunnen jullie de plaatselijke economie ook stimuleren ! Een fijn weekend ! Groetjes, Karin