Willemstad en Family Swim - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Willemstad en Family Swim - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Willemstad en Family Swim

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

11 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,

Het is nu zondagmorgen en ik zit op ons terras mijn verhaal van de zaterdag te typen. Gisteren lukte dit om twee redenen niet. In de eerste plaats lag de site eruit voor onderhoud (nu nog). Verder had ik ook nog een inhaalslag te maken qua slaapuren. Die ben ik nogal wat tekort gekomen, dus even een tussensprint gemaakt. Even terug naar de zaterdag.

Gisterenochtend zijn we met zijn allen met de bus naar Willemstad geweest. ’s Middags moet je daar niet zijn, het is er dan te warm. Natuurlijk langs de drijvende markt gewandeld, de pontjesbrug, de mooie kleurige kade en Fort Rif (hier zit de favoriete winkel van Tim, dat is hij niet vergeten). Natuurlijk hebben we ook de terrasjes uitgeprobeerd.

Einde van de ochtend weer terug, want we moesten om 12.15 uur bij het CDTC zijn voor de family swim.
Na een korte uitleg over hoe om te gaan met dolfijnen, het passen van zwemgordels en flippers, gingen we met zijn drieën naar Nubia. Tim was bij Lianne (hoewel hij het hier niet helemaal mee eens was) en oma lag lekker even te pitten.
Het was, ook al is het voor ons de 5e keer, weer een bijzondere ervaring. Je gaat dan automatisch lachen. Nikki heeft er ook weer van genoten. Ik heb geprobeerd, voor het eerst onderwater foto’s te maken. Het lukte nog niet erg goed, maar toch krijgen jullie de eerste resultaten te zien.
Zo’n family swim is voorbij voor je het weet.
Tim zat lekker buiten met zijn tablet te spelen en was in een prima bui.

Het zat me toch niet helemaal lekker dat het zo lastig was onder water te fotograferen, dus ’s middags nog een keer geprobeerd. Nikki ging samen met mij snorkelen. Zij zou de vissen spotten en ik maar knippen. Het ging nu al een flink stuk beter zoals jullie kunnen zien. Het blijft gewoon supermooi om zo tussen al die vissen te zwemmen.

Toen we terugkwamen, stond Tim al klaar om te gaan zwemmen. Dus maar gelijk weer een duik genomen in het zwembad. Ik hoop dat ik snel de foto’s en verhalen op de site kan zetten.

Groeten van ons allemaal aan iedereen.


  • 11 Augustus 2014 - 20:46

    Karin:

    Oh Marielle, je heb schitterende foto's gemaakt, ook onder water ! Complimenten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Hoi allemaal, Ja, ook de vierde keer gaan we een dagboek bijhouden van mijn avonturen op Curaçao! Het zal weer leuk zijn om "mijn dolfijnen" en al "mijn vriendinnen" daar weer te zien. Ik hoop ook deze keer weer veel te leren, lekker te zwemmen, te zeilen en veel plezier te maken. En jullie kunnen het weer allemaal meebeleven. Ook Nikki, mijn grote zus, houdt weer een dagboek bij, www.dushidolphin.waarbenjijnu.nl Nog een paar weekjes en dan vliegen we er weer vandoor (de 27e juli). Pas ver in augustus (de 20e) komen we weer terug. Veel plezier allemaal! Groetjes van Tim

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 46278

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Curaçao 2016

31 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Curacao 2014 - het eerste lustrum

27 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Curaçao 2011

Landen bezocht: