Kapitein Tim - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Kapitein Tim - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Kapitein Tim

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

12 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia,

Allereerst de complimenten voor Wim van Doortje. De adressen zijn goed aangekomen. Het internet is voor jou letterlijk en figuurlijk maar tikken!

Verder hebben we vandaag nog een andere doorbraak meegemaakt. Doortje heeft zowaar in de zee gestaan! Natuurlijk is dit ook op de gevoelige plaat vastgelegd. De foto’s volgen morgen!!!

Vandaag alweer aan de tweede therapieweek begonnen. Nikki was al om half negen vertrokken. Ze kwam net op tijd terug om mee te gaan kijken.

Tim pruttelde even tegen bij het weggaan, maar dat stelde niets voor. Hij heeft het vandaag heel goed gedaan. Bij het omkleden vandaag gebruik gemaakt van kaarten waar op staat in welke volgorde alles aan en uit moest. Niets met plaatjes, gewoon tekst gebruikt. Hij heeft het allemaal zonder hulp voor elkaar gekregen! Dat is misschien wel iets om op school te gaan gebruiken. Je moet Tim altijd aanporren. Met zo’n kaartje weet hij precies wat er van hem verwacht wordt.
Bij de therapie binnen ook nog lekker aangemodderd met creme die hij uit mocht smeren. Nou, dat is natuurlijk wel leuk. Hij gaf ook goed antwoord op open vragen. Dit deed hij van het weekend ook al. Hij stond met een bordje in onze slaapkamer en wilde de raam open doen. Ik vroeg toen wat hij van plan was. “Kapot” zei hij toen. Wel beloond dat hij goed antwoord gegeven had, maar toch maar gezegd dat hij het bordje niet kapot mocht gooien!

In het water ging de therapie ook lekker. Ze zijn niet tussendoor gestopt om op het dok te oefenen, maar hebben continue in het water gelegen. Beter voor Nubia en ook voor Tim.

Toen we thuis waren zijn Nikki en ik even lekker wezen snorkelen. Eenmaal terug stond Tim klaar om in het zwembad te gaan. Ook maar even meegegaan. Niet al te lang want we zouden vanavond een boottochtje gaan maken.

De boot ging niet zoals de vorige keren richting Willemstad, maar deze keer gingen we langs de kust naar het Spaanse Water. Een prachtig gebied! Tim genoot volop (wij ook trouwens). Het was erg gezellig aan boord met heel veel andere families.
Toen we weer terug waren en van boord gingen, ging Tim het een en ander regelen. Ik moest naar Nikki staan, toen Doortje en Jan-Willem erbij gezet. Lianne, de stagiaire die Tim overdag helpt, was ook met de boottocht meegegaan. Zij wilde wel een foto maken. Dus, Tim erbij. Het resultaat zien jullie bij de foto’s (Karin en nu niet meer zeuren). Een unieke foto waarschijnlijk, want het is niet eenvoudig om ons allemaal op de foto te krijgen.

De rest ligt al half op apegapen, dus ik ga er ook maar eens een eind aan breien.

Groetjes

• 12 Augustus 2014 - 09:30

Joke:

Mariëlle ,je kunt het allemaal zo mooi brengen dat wij hier ook genieten. Zo te horen is Tim ook in zijn element. Doortje jij houdt toch zeker ook een dagboek bij want als je weer thuis bent wil ik er alles over horen.nog heel veel plezier allemaal!!

• 12 Augustus 2014 - 09:43

Chantal:

Wat super weer omdat allemaal te lezen en Tim ga zo door kanjer dikke x

• 12 Augustus 2014 - 11:20

Anita Nagtzaam:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. En wat een mooie foto's. Wij zijn zelf in de mei vakantie geweest voor de 3e keer (kellynagtzaam.waarbenjij.nu). Als ik dit zo lees wil ik snel weer terug!!
    Op dit moment zitten er nog twee kinderen die wij kennen. Danique Kuijpers en Tijmen Hurkmans.
    Fijn dat jullie daar allemaal zo genieten en dat Tim het zo goed doet. Jullie zijn al weer op de helft. Wat gaat dat toch snel hè. Nog heel veel plezier en succes deze week.
    Groetjes, Gerard, Anita, Kelly, Sandy & Wesley.

• 12 Augustus 2014 - 16:46

Bregje En Rico:

Wat leuk om te lezen dat Tim het zo goed doet!! Fijn dat jullie daar lekker kunnen genieten met zijn alle! Succes weer voor deze week!!!!