Iemand een hak (of 2) zetten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Iemand een hak (of 2) zetten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Iemand een hak (of 2) zetten

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,

Tim had het gisterenavond en vanmorgen op zijn heupen. Hij wilde zoals hij het zelf zei “met de bus naar het vliegtuig naar huis”. Op zich een prima zin, alleen moet hij nog een paar daagjes wachten. En dat is nu net het probleem: de paar daagjes en het wachten. Hij had zelf zijn tablet en PC al ingepakt. Om het voor Tim wat duidelijker te maken heb ik een papier gemaakt waar het allemaal op staat. Dit heb ik hier aan de muur gehangen. Hier kijkt hij dan af en toe naar en zegt wat er op staat. Op de foto zien jullie wat ik bedoel.

Daarna ging het een stuk beter. Lekker vanmorgen en vanmiddag nog gezwommen. Helaas viel dat voor mij niet helemaal goed uit. Voor de honderdduizendste keer werd ik in het bad gegooid, alleen niet in het diepe, maar het ondiepe. Ik landde op allebei mijn hakken. In het water viel die blessure nog wel mee, alleen toen ik uit het zwembad ging leek ik wel een vis op het droge. Met het tempo van een slak, schildpad en meer van dat soort dieren liep ik terug naar ons appartement. We zouden vanmiddag nog naar de boulevard gaan om even te shoppen, maar dat gaat niet. Met behulp van een bezem en blik met een lange steel eraan, verplaats (wel een heel groot woord voor het gestrompel) ik me nu door huis. Ik zei tegen Nikki dat ik de bezem en het blik ook wel mee kon nemen naar de winkeltjes, maar ze koos er toch voor om met oma en JW te gaan. Ben benieuwd wat de buit zal zijn!

Nu maar hopen dat het morgen een stuk beter gaat. We waren dan van plan om naar Willemstad te gaan. Doortje wilde graag naar Kura Hollanda gaan. Nikki vindt dit ook nog steeds mooi en JW was hier ook nog nooit geweest. Ik zou dan lekker met Tim gaan wandelen. Dit laatste zou nog wel kunnen, maar ik pas helaas niet in de buggy. Maar duimen voor een helende nachtrust.
Zo niet, dan ga ik morgen samen met Tim heerlijk met de pootjes omhoog luieren in het zonnetje, een keer in het zwembad duiken (het diepe) en een boekje lezen.. Ook geen straf dacht ik zo.

Omdat ik vandaag dus niet in de gelegenheid was om foto’s te maken, zet ik er een paar op de site die door het CDTC zijn gemaakt. Erg mooi!!

Groetjes en tot ziens!



  • 18 Augustus 2014 - 09:55

    Mirjam En Mannen:

    Jeetje Mariëlle wat een pech. Met stoffer en blik aan je voeten zal wel een opgeruimd resultaat geven......t duurt alleen "efkes". Maar hopen dat je gauw weer uit de voeten kunt. Geniet nog van delaatste dag zomer want hier is de herfst al begonnen. Tot snel

  • 18 Augustus 2014 - 12:04

    Bregje:

    Balen zeg Marielle!! Hopelijk gaat het morgen weer beter en kun je zonder bezem op pad!;)
    Knap dat Tim zo'n zinnen maakt!
    Geniet allemaal nog lekker van de laatste dagen daar, voor je het weet zijn jullie weer terug...

  • 18 Augustus 2014 - 15:13

    Karin:

    Ha Marielle, wat vervelend voor je. Word je nu wel een beetje heel erg goed vertroeteld door de anderen ? Hopelijk helpt een goede nachtrust voor je.!
    De foto's die je hebt bij gevoegd zijn inderdaad erg mooi, en prima dat het met Dag planning voor Tim ook duidelijker is. Fijne dagen nog en geniet nog maar even goed van de zon, en neem 'm mee op de terugreis.!
    Groetjes, Karin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Hoi allemaal, Ja, ook de vierde keer gaan we een dagboek bijhouden van mijn avonturen op Curaçao! Het zal weer leuk zijn om "mijn dolfijnen" en al "mijn vriendinnen" daar weer te zien. Ik hoop ook deze keer weer veel te leren, lekker te zwemmen, te zeilen en veel plezier te maken. En jullie kunnen het weer allemaal meebeleven. Ook Nikki, mijn grote zus, houdt weer een dagboek bij, www.dushidolphin.waarbenjijnu.nl Nog een paar weekjes en dan vliegen we er weer vandoor (de 27e juli). Pas ver in augustus (de 20e) komen we weer terug. Veel plezier allemaal! Groetjes van Tim

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 46279

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Curaçao 2016

31 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Curacao 2014 - het eerste lustrum

27 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Curaçao 2011

Landen bezocht: