Nog ff snel! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Nog ff snel! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Nog ff snel!

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

19 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,

Allereerst HARTELIJK GEFELICITEERD JOHAN!!! 44 Jaar is mijn kleine broertje alweer. We hebben hier op maandagavond tijdens het eten op jou geproost en ook gezongen (toen lag jij nog op 1 oor neem ik aan).

Dan, weer over tot de orde van de dag.
Het lopen gaat vandaag iets beter. De bezem en het blik zijn vandaag vervangen door “hangen op de buggy” en een mooie wandelstok (statief video). Het gaat dus al wat beter, alleen als ik te lang zit is het opstarten wat aan de trage kant.

Vanmorgen ben ik dus toch mee gegaan naar Willemstad. Daar hebben we het museum Kura Hulanda bezocht. Dit is een museum dat gaat over de slavernij en West Afrika. Verder is er ook nog een mooie beeldentuin. Ik ben hier de vorige keer al geweest met Nikki, maar JW en Doortje hadden het nog niet gezien. Ook Tim was deze keer mee. Ik denk dat wij een van de weinige bezoekers zijn die het museum verlaten met een kind zo smerig als een varken. Tim zat nl. heerlijk in het zand en de grind te spelen.
In Willemstad hebben we nog even gegeten en een speciale foto gemaakt voor Dushi.

Natuurlijk, bij deze temperaturen, nog een duik in het zwembad genomen. Niet al te lang, want we moesten nog even naar het CDTC afscheid nemen van Romy, de dolfijntrainster van Nubia.
Tim was weer op zijn best en deelde ruimschoots knuffels en kusjes uit!

Zo op zo’n voorlaatste dag wil je alles snel nog een keer doen. Dus zijn Nikki en ik wezen snorkelen. En weer natuurlijk mooie en ook heel grote vissen gezien (vooral onder de brug).

Gisteren hebben Nikki en Doortje allebei een mooie ketting gekocht in ons favoriete winkeltje Out of the Blue. Ik vond dat ik toch niet kon achterblijven. Nu gaan we dus alle drie met een mooie ketting naar huis. Op de terugweg natuurlijk even gestopt voor een frozen cappuccino. We ploften lekker neer in de zitzakken bij Hemingway’s. We waren bijna klaar, toen Tim en JW er ook bij kwamen. Tim kon het thuis niet meer uithouden, hij moest en zou ons gaan zoeken. De ouderen hebben nog even voor hangjongere gespeeld, maar uiteindelijk toch naar huis gegaan.

Vandaag was het kliekjesdag. We hadden nog best lekkere kliekjes in de koelkast, dus het eten was weer heerlijk. Morgenvroeg nog even de koffers inpakken, nog een lekkere duik nemen en dan zijn we eindelijk beland bij dag 3 van Tim’s kalender: met de bus naar het vliegtuig en dan naar huis!

Groetjes allemaal en tot ziens!



  • 19 Augustus 2014 - 09:13

    Mirjam En Mannen:

    Fijn te lezen dat t wat beter gaat met lopen Mariëlle. Maar heb je een rolstoel gereserveerd op Schiphol nadat je zo lang stil hebt gezeten in t vliegtuig of blijf je rondjes lopen door het gangpad? In elk geval ....stilzitten is je niet gegund....zucht.
    Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Hoi allemaal, Ja, ook de vierde keer gaan we een dagboek bijhouden van mijn avonturen op Curaçao! Het zal weer leuk zijn om "mijn dolfijnen" en al "mijn vriendinnen" daar weer te zien. Ik hoop ook deze keer weer veel te leren, lekker te zwemmen, te zeilen en veel plezier te maken. En jullie kunnen het weer allemaal meebeleven. Ook Nikki, mijn grote zus, houdt weer een dagboek bij, www.dushidolphin.waarbenjijnu.nl Nog een paar weekjes en dan vliegen we er weer vandoor (de 27e juli). Pas ver in augustus (de 20e) komen we weer terug. Veel plezier allemaal! Groetjes van Tim

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 1177
Totaal aantal bezoekers 46257

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Curaçao 2016

31 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Curacao 2014 - het eerste lustrum

27 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Curaçao 2011

Landen bezocht: