DAG 4 - ZONDAG - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu DAG 4 - ZONDAG - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

DAG 4 - ZONDAG

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

15 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

De zondag heeft vandaag zijn naam eer aan gedaan. Vanmorgen vroeg was er al geen wolkje meer te zien. Gelukkig dat we dan nog zo'n lekker zeewindje hebben. Maar, je zult ons niet horen klagen dat het te warm is.

Vandaag zijn we dan ook lekker aktief en soms ook wat minder aktief geweest in het zwembad. Mijn eerste boek heb ik dan ook al uit.
Vlakbij het zwembad gaat een pad naar beneden, je komt dan uit bij zee. Daar hebben Tim en ik vandaag ook nog een tijdje gezeten. Tim liedjes zingend en kijkend naar een grote blauwe vis die telkens bij ons langs kwam zwemmen om met nootjes die daar in het water lagen te spelen. Zo'n grappig gezicht.

Vandaag ook aan Tim verteld dat hij morgen weer naar de dolfijnen gaat. Zoals we wel gewend zijn, was het antwoord "nee". Hij ging liever met de taxi en het vliegtuig naar huis. Trekt wel weer bij (hopen we). Zo niet, dan hebben we pech met wel heel goed weer!!
Dit is wel bekend gedrag voor ons. Morgen zullen we de kalender dan ook maar voor de dag hebben. Hierop staat wanneer hij naar de dolfijnen gaat en ook wanneer de taxi en het vliegtuig komen. Zo wordt het wel weer duidelijk voor Tim.

Morgen gaat het dus weer beginnen. 's Ochtends nog een algemeen welkom en 's middags gaat het dan echt van start. Ik denk dat ze zeker in het begin de handen nog wel vol zullen hebben aan Tim.
Gelukkig lopen ze wel allemaal op blote voeten (daar heeft Tim toch wel een zwak voor).

Mijn flesje Amstel Bright met een stukje limoen is leeg, dus tijd om te stoppen.

• 15 Augustus 2016 - 06:55

Tante Chantal:

Super zeg ik denk dat Tim wel bij draait tenminste ik zou dat wel doen

• 16 Augustus 2016 - 09:45

Ingeborg :

Mooi om jullie belevenissen op afstand te volgen. Compliment voor de wijze waarop jij schrijft Mariel; echt zo
    leuk!
    Benieuwd hoe het de komende dagen met Tim, Bonnie en Wendy gaat....