DAG 7 - THE GOLD MEDAL RACE - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu DAG 7 - THE GOLD MEDAL RACE - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

DAG 7 - THE GOLD MEDAL RACE

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

Vandaag de dag begonnen in het zwembad. Tim had gezelschap van papa en een eendje van het eiland.
Heerlijk zo'n zwembad voor je terras, ik zou d'r zo maar aan kunnen wennen.
Toen de heren uitgezwommen waren, was het tijd voor de dames. Wij gingen niet voor het zwembad, maar voor open water, de zee. We hebben niet voor niets twee gouden medailles open water zwemmen. De duikbrillen gingen ook mee.

Heerlijk gezwommen en veel visjes gezien. We hebben het nu zelf gezien: Dori leeft nog! Ook zat Nikki deze keer in een lange sliert met duizenden kleine visjes. En weer kwam de pelikaan dreigend op ons af. De volgende keer neem ik een stuk hout mee en gooien we 'm in de pan. Lekker nog even een terrasjes gepikt (en weer teruggegeven). Toen weer terug naar huis.

Tim wilde natuurlijk net voor de therapie begon nog even het zwembad in. Moet kunnen, we waren in ieder geval net op tijd. Daar meteen goed nieuws: het fototoestel is weer terug. Kan ik toch nog die onderwater foto's gaan maken. Vandaag mocht Nikki mee op het dok. Tim had een gele ring om zijn band. Hier moest hij in knijpen als hij gespannen was. Dit gebeurde een paar keer en de ring kon dit snel verhelpen (we hebben 'm vanavond ook mee naar huis gekregen, hopelijk niet nodig). Tim heeft goed gewerkt en eindelijk kwam dan die beloning: het surfboard. The gold medal race kon beginnen. Hij ging als een Verstappen door het water, de bochten superstrak. Als dat geen goud waard is dan weet ik het niet meer. De foto's spreken voor zich.

Weer lekker gegeten, nog wat gezwommen.
Ook het eendje van Tim heeft nog wat gezwommen. In de keuken wel te verstaan. Ik had wat zwembroeken in een grote plastic kom gedaan om uit te spoelen. Tim vond dit wel een mooi badje voor zijn eendje. Zwembroeken lagen te drijven op de aanrecht en badje tot aan de nok toe gevuld met water.
De mop moest er aan te pas komen om alles weer een beetje droog te krijgen. Wel een dierenliefhebber die Tim.

Straks nog even Daphne en "Blij man Martina" kijken, misschien dat het nu beter gaat!

Tot morgen!

• 18 Augustus 2016 - 08:00

Tante Chantal:

Foto's zegge meer dan woorden wat super geweldig zeg daar krijg ik s morgens n smile van als ik jullie verhaal en foto's zie

• 18 Augustus 2016 - 09:02

Elly :

Prachtig om zo weer te zien en als je Tim ziet lachen groetjes Harrie Elly

• 18 Augustus 2016 - 12:52

Opa En Oma:

Hier is alles goed.
    De groeten van Blitz aan nikki en Tim.
    Veel plezier nog daar
    Groeten van opa oma en Luuk