DAG 11 - STRANDDAG - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu DAG 11 - STRANDDAG - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

DAG 11 - STRANDDAG

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

21 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

De ochtend begon met een heeel klein regenbuitje. Als het hier geregend heeft (wat niet zo heel vaak voorkomt op dit moment) betekent dit vaak een warme dag. En dag klopt tot nu toe heel aardig.

Ik had me voorgenomen er een lekker dagje strand van te maken. Nikki ging ook mee. Tim is niet zo'n strand- en zeeliefhebber, dus die bleef met JW thuis. We zaten op het Sea Aquarium Beach wat eigenlijk een privé strandje is. We dachten dat onze strandpassen daar ook geldig waren (maar het bleek achteraf niet zo te zijn) dus we zochten een lekker plekje uit. Rond het middaguur kwam iemand langs om te vragen of we een rumpunch lusten en een broodje hotdog. Ik zei maar eerlijk dat we geen gasten van het hotel waren, maar dat vrouwtje zei "och je ligt hier toch op het strand, dus als jullie lusten mag je ook wat komen halen". Lekker hoor, zo aan het strand liggen!!

Op een gegeven moment kwamen JW en Tim ook kijken. Wat een verrassing! Tim bleef eerst nog lekker in het zand aan het water modderen, maar langzaam aan ging hij steeds verder het water in. Op een gegeven moment was hij zelfs ons aan het natspatten. Ook gooide hij me keer op keer in het diepe en zwom hij zelfs mee!. Uiteindelijk ook nog de duikbril met snorkel op en onder het water naar de visjes gekeken. Hij weet nog niet precies hoe die snorkel werkt, dus kreeg aardig wat happen zout water binnen. Zo hebben we er vandaag met zijn allen een lekkere stranddag van gemaakt.

Gisterenavond zijn Nikki en JW nog even een drankje gaan doen. Nikki heeft zelfs haar eerste Daiquiri cocktail op en hij smaakte prima!!
Vanavond gaan ze samen lekker uit eten. Voor Tim staan wentelteefjes op het programma en ik eet een lekkere gemengde salade met tonijn en toast. JW is op het moment irritant bezig; hij zit me te filmen en foto's te maken (die krijgen jullie niet te zien). Tim komt er ook even bijzitten met zijn laptop en Teletubbie muziek.
Voor mij allemaal tekenen om snel te gaan stoppen.

Vanavond zullen we nog wel laat een duik in het zwembad moeten nemen (dat zit inmiddels al in Tim zijn systeem).
Volgende week ook een druk progrmma, maar dat horen jullie elke dag wel.

Groetjes aan iedereen en vooral aan ons Blitzzke!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Hoi allemaal, Ja, ook de vierde keer gaan we een dagboek bijhouden van mijn avonturen op Curaçao! Het zal weer leuk zijn om "mijn dolfijnen" en al "mijn vriendinnen" daar weer te zien. Ik hoop ook deze keer weer veel te leren, lekker te zwemmen, te zeilen en veel plezier te maken. En jullie kunnen het weer allemaal meebeleven. Ook Nikki, mijn grote zus, houdt weer een dagboek bij, www.dushidolphin.waarbenjijnu.nl Nog een paar weekjes en dan vliegen we er weer vandoor (de 27e juli). Pas ver in augustus (de 20e) komen we weer terug. Veel plezier allemaal! Groetjes van Tim

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 46247

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Curaçao 2016

31 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Curacao 2014 - het eerste lustrum

27 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Curaçao 2011

Landen bezocht: