De grote oversteek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu De grote oversteek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

De grote oversteek

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

31 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen was het vroeg dag. De wekker gezet, maar dat was natuurlijk niet nodig. We hebben Tim!! Die was rond 04.00 uur alweer paraat. Gisteren wist hij dan toch eindelijk dat we op “fijne vakantie” zouden gaan. Gisteren bleef hij er nog redelijk rustig onder, maar vandaag werd er weer flink gerommeld met de videobanden. Het resultaat: toch 1 koffer van de handbagage die vol zit met lege video- en dvd hoesjes. Maar Tim is er blij mee. Met een big smile stapte hij vanochtend de bus in. De eerste buit was binnen.
Ook Nikki was er vroeg bij, geen probleem. Het kan dus wel. Jan-Willem had ook nog even naar Doortje gebeld, maar die was ook al lang op. Spullen in de bus, Doortje ophalen en de reis kon beginnen. De vliegreis is prima verlopen. Tim gedroeg zich als een ervaren wereldreiziger, Nikki is inmiddels ook wel wat gewend, en Doortje … het was alsof ze nooit anders gedaan had. Na 8052 km waren we dan eindelijk op Curaçao. We mochten, hoe kan het anders, de VIP uitgang pakken. Dat gaat supersnel en scheelt een hoop wachten. De koffers meesjouwen en ook de bus naar ons appartement was er al. Het ging dus als een tierelier. Na het inchecken, kwam dan toch even een vermoeidheidsdipje bij Doortje (ze is net naast mij op het terras ingedommeld). Die denkt nog steeds dat ze 18 is. Maar bij deze temperaturen moet je het gewoon rustig aan doen. Dit gaan we vanavond dan ook doen. Tim trekt zich nergens wat van aan. Die gaat volgens mij gewoon het klokje rond maken met wakker blijven. Hij is al lekker het zwembad ingesprongen, en heeft gelijk mijn bril d’r in gedonderd. De duikbrillen komen dus ook in het zwembad van pas.
We gaan nu nog even wat eten, een afzakkertje pakken en vanavond vroeg (als Tim het er mee eens is) pitten.

Groetjes,
M.

We zijn nu een half uurtje verder: ook Tim ligt knock out.

• 01 Augustus 2014 - 10:05

Ch:

Fijn dat de reis goed verlopen is nu kan het echte werk beginnen Tim zet hem op kanjer dikke x en geniet ervan

• 01 Augustus 2014 - 15:59

Joyce:

Spannend! Veel plezier! Ben benieuwd naar de verhalen :D

• 01 Augustus 2014 - 16:55

Mark En Lola:

Veel plezier daar! In welke plaats zitten jullie nou eigenlijk precies?

• 01 Augustus 2014 - 17:45

Joke:

Geweldig dat jullie zo,n voorspoedige reis hebben gehad .Nu kan het genieten beginnen.fijne vakantie ook namens Wim en vat ur inne van ons. J.W niet te veul. Joke