Weer in de lucht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Weer in de lucht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Weer in de lucht

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

11 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Nou, d’r is flink onderhoud gepleegd aan de site. Hij is voor ons nu (maandagmorgen zo rond 07.00 uur) pas weer in de lucht. Vandaar dat ik nu op dit tijdstip even snel jullie op de hoogte breng van de zondag.
Dit kan vrij snel want we hebben een luie zondag gehad. Moet ook wel met dit lekkere, maar ook af en toe wel warme weer.

Tim stond helemaal in de lui-stand. Hij was vandaag een echte hang-jongere. Oma is begonnen aan d’r derde boek. Jan-Willem en Nikki waren iets aktiever, die zijn nog lekker gaan snorkelen. En ik, ik heb mijn derde boek uitgelezen. Dit is wel heel bijzonder, thuis kom ik er niet vaak aan toe.

’s Avonds hebben we heerlijk gegeten. De tafel stond vol met allerlei lekkere dingen: zalm, tonijn, gehaktballetjes, aardappelen en rijst.
Jan-Willem had weer zijn best gedaan met de nieuwe pannenset die hij heeft gekregen. Hij had nl. om een wat grotere pan gevraagd en kreeg toen een hele nieuwe pannenset. Nu hebben we er genoeg!
’s Avonds werd Tim weer wat aktiever. Hij wilde lekker gaan zwemmen. We gingen zwemmen toen het nog licht was en kwamen er pas uit toen de maan al een tijdje stond te schijnen. Ook Nikki kwam nog even “met de lichtjes” zwemmen.

Vandaag gaan we weer aan de slag. Nikki gaat zo meteen creatief zijn met kokosnoten en daarna zwemmen met een clubje. Tim gaat vanmiddag weer aan de bak met Nubia. Hierover kunnen jullie morgen weer verder lezen (als we in de lucht blijven).

Groetjes

• 11 Augustus 2014 - 22:53

Mirjam En Mannen:

Nikki...ik ben heel benieuwd wat je van de kokosnoten hebt gemaakt.....bikini voor oma soms?