Aftellen - Reisverslag uit Geffen, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Geffen, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

04 Augustus 2016 | Nederland, Geffen

Het aftellen is weer begonnen. Toen we de eerste keer naar Curaçao gingen begon dit aftellen al bij een aantal maanden. Nu hebben we nog een week te gaan. Je zou kunnen zeggen dat het went. In sommige opzichten is dit wel zo, maar het blijft toch iedere keer weer een bijzondere onderneming. We kijken er echt naar uit: de zon, de zee, de vriendelijke mensen, de dolfijnen, het heerlijke ritme en ga zo maar door.

Ook de accu (die deze keer wel in het rood staat) kan weer helemaal opgeladen worden. We hopen weer flink wat bagage mee terug te nemen waar Tim en iedereen om hem heen zijn voordeel mee kan doen.

Dit zal hoogstwaarschijnlijk de laatste keer dolfijntherapie worden (maar zeg nooit nooit). Daarom toch besloten om ook deze laatste keer weer dagelijks verslag te doen van alle ervaringen, natuurlijk met foto's! Zo blijft het thuisfront op de hoogte en kan Blitzz ook alles volgen via de computer!

• 05 Augustus 2016 - 10:04

Tante Chantal:

Wij wensen jullie heel veel plezier goeie reis en dat je maar veel mag leren wij gaan je weer iedere dag volgen dikke

• 10 Augustus 2016 - 10:02

Tonnie En Ellie Van Zoggel:

Tim en familie, goede reis en veel plezier; geniet ervan

• 10 Augustus 2016 - 19:22

Margo:

Hallo vriendjes, en vriendinnetjes! Heel veel plezier daar! Het wordt vast weer Dol-fijn!

• 12 Augustus 2016 - 11:41

Oma Geffen:

Hallo allemaal .

Jullie zijn al in je mooie vakantiehuis aangekomen .

Opa en ik wensen jullie veel plezier en hopen van jullie veel te lezen en te
    zien !!
    Veel groetjes :Opa en Oma Geffen!