DAG 3 - LEKKERE LUIE ZATERDAG - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu DAG 3 - LEKKERE LUIE ZATERDAG - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

DAG 3 - LEKKERE LUIE ZATERDAG

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

14 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

Het was een lekker dagje vandaag.

Heerlijk geslapen en nog redelijk lang ook.
Daarna een ontbijtje met gekookt eitje en een bakje koffie op het terras met uitzicht op de zee. Zeg nou zelf, toch geen verkeerde manier om de dag mee te beginnen.

Gisteren, toen Nikki en ik aan het zwemmen waren in de zee bij Mambo Beach, zagen we hoe de dolfijnen uitgelaten werden. Ze gaan dan met verzorgers mee de open zee op. Je kunt het vergelijken met de hond uitlaten, maar dan op zee (ik denk dat het op zo’n losloopveldje wat moeilijker wordt). Erg leuk om te zien, ze maken dan een hoop sprongen.

We kunnen ook weer pinnen, dus ik ben samen met Nikki even naar de boulevard gewandeld (alvast even kijken waar we het allemaal aan uit kunnen geven) en daarna op de terugweg dan eindelijk de frozen cappuccino

gedronken. Heeeerlijk als je er zo lang op moet wachten.
De ochtend was redelijk bewolkt, maar vanmiddag kwam de zon er weer lekker door. Tim konden we nog niet in het zwembad praten, dus toen zijn Nikki en ik lekker gaan spetteren. Ook nog even gesnorkeld. Al die prachtige vissen zitten er nog steeds. Tim kwam ook even kijken, maar het bleef bij wat modderen in het zand.
Buitenlucht maakt hongerig. Omdat er vanavond nasi op het menu staat, en dit niet Tim zijn favoriete kostje is, zijn we naar de boulevard gelopen. Eindbestemming Aloha, de snackbar van het strand. De bestelling natuurlijk friet, frikandel en kroket. Maar, met je voetjes in het zand smaakt ook dit exotisch. Vooral als je het mengt met wat strandzand. Tanden ook weer gepolijst.

Van deze uitgebreide maaltijd kreeg Tim weer volop energie. Natuurlijk wil hij dan ’s avonds net voor zeven uur het zwembad in. Eigenlijk mag je tot zevenen zwemmen, maar als hij dan eindelijk wil zwemmen dan gaat hij ook zwemmen. Dikke pret met het natgooien van Nikki. Tim ging zelfs in het diepe (dit wilde hij vorig jaar niet). Een kleine overwinning dus!

Nog even de halve finales 100 meter sprint gekeken voor het eten. Tim ligt intussen alweer op 1 oor.
De sprint ging goed, het eten was goed, nu die finale straks kijken.

Zo, ik ben er weer, en die sprint die ging niet goed.

• 14 Augustus 2016 - 11:25

Bregje:

Ziet er goed uit! Zo te zien blijft Tim ook daar lekker zichzelf haha! Geniet er lekker van!!

• 14 Augustus 2016 - 14:03

Elly :

Leuk om zo weer alles te zien ziet er goed uit geniet er van groetjes

• 15 Augustus 2016 - 17:41

Oma En Opa:

Hier is het ook mooi weer.
    Blitz is moddervet aan het worden... maarja die heeft ook vakantie.
    Alles is naar wens
    De groeten