DAG 9 - CHICHI EN VEEL PLEZIER - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu DAG 9 - CHICHI EN VEEL PLEZIER - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

DAG 9 - CHICHI EN VEEL PLEZIER

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

20 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

Allereerst natuurlijk: Luuk gefeliciteerd met je rijbewijs! Supergoed gedaan.

Dan weer verder met ons reisverslag.

Vandaag gingen Nikki en ik al vroeg op pad. We gingen naar een workshop Chichi's maken. Voor wie Curaçao een beetje kent, dit zijn beeldjes die een begrip zijn op Curaçao, kijk maar eens naar de foto's. Dus al vroeg op pad met de bus. In Punda konden we gelijk overstappen op een ander busje dat richting Santa Rosa ging. De chauffeur wist niet waar Serena's Art Factory kwam, maar toen ik zei dat het bij de struisvogelboerderij was wist hij genoeg. Langs de hoofdweg werden we afgezet, ik dacht dat het nog maar een stukkie was. Niet dus. Gelukkig kwamen we een Nederlandse vrouw tegen die ook die kant op ging en we mochten met haar meerijden. Was zeker nog wel een half uur lopen geweest.
Het was echt heel erg gezellig, buiten op het terras zijn we lekker creatief bezig geweest. De grote blauwe Chichi is van Nikki, de kleine gele van mij!
Het buiten zag er ook erg gezellig uit. Ze hadden zelfs nog een music corner (ideetje Margot??). We konden weer met een andere vrouw en dochter meerijden naar Punda waar ik nog naar de botica moest voor JW zijn medicijnen en Tim moest ook nog batterijen voor zijn piano hebben.

Intussen hadden Tim en JW zich ook lekker bezig gehouden in het zwembad. JW kon nog net een rondje gaan snorkelen met Nikki voordat we naar Bonnie en de andere supporters op het dok gingen. Tim had supergoede zin. Op bijna alle foto's is hij lachend te zien. Helemaal dubbel lag hij toen Bonnie hem door heel snel met haar staart te zwiepen gedag zei. Volop gezongen. Vandaag mocht ook de hoogzwangere Chabellita met de therapie helpen. Niet alleen Tim was aan het zingen. Ook een van de dolfijnstrainers, die helemaal aan de andere kant van de lagune stond, hoorden we een liedje van Bassie en Adriaan zingen. Het is besmettelijk.
En .... het moest er een keer van komen. Bij het douchen heeft Tim Natascha de volle laag gegeven. Het was te moeilijk om niet te lachen zei Wendy, dus ik denk dat hij het maandag weer een keer gaat proberen.
Het was leuk om Tim weer eens zo uitbundig te zien.

Na de therapie heb ik nog snel wat gesnorkeld. De foto's die ik beloofd heb, staan bij dag 8. Zo krijgen jullie misschien een idee van wat ik bedoel als ik in een hele school vissen zit. We hebben ook nog wat leuke filmpjes gemaakt, maar het uploaden van video's gaat momenteel niet. Die houden jullie dus van me tegoed.

Nu dus weekend. Morgen mogen wij om 14.00 uur met Bonnie gaan zwemmen. Mijn duikbril en fototoestel gaan mee, misschien dat ik nog leuke onderwater foto's kan maken.
De ring is in ieder geval weer mee naar huis. Ik hoop dat we 'm niet veel nodig zullen hebben.

Groeten allemaal en tot morgen!!

  • 20 Augustus 2016 - 08:33

    Tante Chantal:

    Super om Tim zo te zien zeg en Nikki wat n mooi beeld heb je echt zo leuk ik zeg i love iT geniet er lekker van en Mariëlle bedankt voor het telefoontje xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Hoi allemaal, Ja, ook de vierde keer gaan we een dagboek bijhouden van mijn avonturen op Curaçao! Het zal weer leuk zijn om "mijn dolfijnen" en al "mijn vriendinnen" daar weer te zien. Ik hoop ook deze keer weer veel te leren, lekker te zwemmen, te zeilen en veel plezier te maken. En jullie kunnen het weer allemaal meebeleven. Ook Nikki, mijn grote zus, houdt weer een dagboek bij, www.dushidolphin.waarbenjijnu.nl Nog een paar weekjes en dan vliegen we er weer vandoor (de 27e juli). Pas ver in augustus (de 20e) komen we weer terug. Veel plezier allemaal! Groetjes van Tim

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 46264

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Curaçao 2016

31 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Curacao 2014 - het eerste lustrum

27 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Curaçao 2011

Landen bezocht: