DAG 17 - THE DAY AFTER - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu DAG 17 - THE DAY AFTER - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

DAG 17 - THE DAY AFTER

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

27 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

Foto's zeggen zoveel meer dan woorden.

Ayó

Elly :

Het was weer prachtig goeie reis terug groetjes Harrie Elly

• 04 September 2016 - 18:39

Margo:

Wat een prachtige reisverslagen zijn het weer geworden! En leuk om Tim zo bezig te zien met alles! En Mariëlle, je hebt weer geweldige titels bij de foto's gezet! Tot heel snel!