Na regen komt veeeeeel zonneschijn - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Na regen komt veeeeeel zonneschijn - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Na regen komt veeeeeel zonneschijn

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

03 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag was onze vroege vogel er weer bijtijds bij. Het was buiten nog donker. Tim trakteerde de andere slaapkoppen op een live concert op zijn mondharmonica.
Toen het licht werd, werd het ook weer donker. Een flinke regenwolk trok over. Even een flinke bui van een paar minuten en het was weer over. Vanuit de vorige jaren weet ik dat we een flink zonnige dag tegemoet gaan. En het klopte inderdaad.

Tim was vandaag niet uit het zwembad weg te slaan. Hij moest verplicht een t-shirtje aan, want gisteren was hij een beetje verbrand. Het gaat hier af en toe zo snel. Natuurlijk moest er eerst nog wat tegengestribbeld worden.
Vandaag mocht ons huisdier ook mee het zwembad in. We hebben een mooie zwarte hond in huis, Takkie. Supermakkelijk beest, hoef je niet te voeren en je kunt er af en toe een keer lekker tegen aan trappen. Natuurlijk bij lange na geen concurrentie voor Dushi.

Vandaag heb ik, naast alle uurtjes zwembad, ook mijn nieuwe snorkelspullen uitgeprobeerd. Weer prachtige grote paarse vissen gezien. Binnenkort eens een keer Nikki’s nieuwe fototoestel uitproberen, dat kan (als het goed is) ook onder water gebruikt worden. Jullie zullen het resultaat hoop ik snel zien.

De avond weer lekker afgesloten met een lekker etentje thuis op ons terras. Onze chef de cuisine had weer zijn best gedaan. Een glaasje rosé maakt het vakantiegevoel compleet. Morgen nog een dagje in een lage versnelling (m.u.v. Tim dan).

De groeten van ons allemaal!

• 03 Augustus 2014 - 18:00

Opa En Oma:

Hoi
    We maken het goed hier,lekker warm
    Alles kits hier.
    Dushi doet het goed.
    Ziggo geeft nog veel problemen hier,internet doet het niet goed.
    Vandaar dat ik bij Marga zit.
    Veul plezier nog !
    Groet uit Oss