ZONnige zondag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu ZONnige zondag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

ZONnige zondag

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

04 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag weer een flink warme dag hier. Gelukkig waait het ook behoorlijk, waardoor het toch goed uit te houden is. Je moet er toch wel wat voor over hebben hoor.

Vandaag zijn we, nadat de krullers en de föhn hun werk hadden gedaan, even naar het Sea Aquarium geweest. “Bing van Goede Tijden Slechte Tijden” is er ook werd ons verteld. Alleen …. weten wij veel wie Bing is?! Tim had er niet zo veel zin in, hij wilde liever met de bus op pad. Dus JW terug met Tim en de dames op weg naar Augusto’s. Ook oma wilde die frozen cappuccino wel eens proberen. Ook Doortje is nu een fan. ’s Middags nog lekker gezwommen in het zwembad en daarna nog even lekker gesnorkeld.

We waren van plan om ’s avonds wat lekker eten te halen, maar helaas pindakaas, bij ons afhaaltentje hadden ze vanavond alleen snacks. Dus toen maar besloten dat JW en de dames Van Druenen bij de Italiaan gingen eten. Tim en jullie verslaggever bleven thuis en hebben volop genoten van wentelteefjes.

Doortje, Nikki en JW zijn net thuis gekomen. Hebben heerlijk gegeten (Wim, Doortje lust hier wel van alles), er was zelfs nog wat ruimte voor een taartje toe. Ter afsluiting van een gezellige avond gingen de twee dames nog even swingen op de brug. Wel in het donker, wat een lef! Alleen wat ze niet wisten was dat er iemand van de Security ook daar in het donker stond. Lachen. Waarschijnlijk zien ze ons daar nog wel vaker terug deze vakantie.

Morgenvroeg moeten we nog even naar het CDTC voor algemene kennismaking, om half een intakegesprek en daarna kan onze Tim aan de bak.

Nog 1 berichtje voor het thuisfront in Geffen: Wim, Doortje wacht nog steeds op een teken van leven.

Tot morgen!

• 04 Augustus 2014 - 09:50

Wim:

Hier is dan een teken van mijn prima leven Allesloopt hir op rolletjes Doortje moest de groeten hebben van Doortje en WimImmink van Lies en Piet van Lies van Druenen van Annie en Theo Marijke en Frans en van Wim en Gizella Ikzie dat jullie het goed maken en wens jullie nog een prettige voortzetting.Houdoe i

• 04 Augustus 2014 - 10:18

Chantal:

Fijn dat alles goed gaat en Tim laat ze daar maar eens n poepie ruiken zet hem op dikke x van ons