Ziekenboeg - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Ziekenboeg - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Ziekenboeg

Door: M.

Blijf op de hoogte en volg Tim

06 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Gisterenavond was Nikki nog wat langer gebleven bij de familieborrel. Het was erg gezellig en ze had het reuze naar d’r zin. Toen JW ze op ging halen voor het eten, werd ze niet helemaal lekker (nee, het lag niet aan JW hoor). Vandaag is ze de hele dag thuis gebleven en vertroeteld door ons allemaal. Veel druivensuiker, veel drinken, een glaasje melk, een mok bouillon. Zelfs Tim ging nog heel lief een kusje geven! Het gaat al een stuk beter. Het zal de hitte wel geweest zijn.

Tim daarentegen had een goede nachtrust gehad. Hij was in een prima humeur. Wij zijn samen naar de therapie gegaan. Tijdens de therapie binnen geoefend met accepteren als dingen niet gaan zoals je wilt. Zo hadden ze Memory gespeeld. Bij het opruimen zaten alle kaartjes met het plaatje naar boven, behalve 1 stapeltje. Tim is dan zo dat alles precies hetzelfde moet liggen. Maar dit was vandaag dus niet de bedoeling. Dat valt niet mee voor Tim, maar hij deed uiteindelijk wel de doos dicht met dat ene stapeltje verkeerd om. Wedden dat hij morgen de Memory pakt en alsnog dat stapeltje goed gaat leggen?

Doortje en JW kwamen toen Tim klaar was om naar Nubia te gaan. Die leek in eerste instantie toch weer wat afwachtend te zijn. Maar Esther, hoofd dolfijntrainer, greep meteen in. Met een paar handgebaren was Nubia weer helemaal bij de les. Het goede humeur van Tim had een goede uitwerking op Nubia.

Vandaag mochten we een gedeelte van de therapie van dichtbij bekijken. Voor Doortje was dit de eerste keer en ze vond het erg mooi om te zien. Je kunt dan goed zien en horen wat Tim allemaal zegt. Ook zie je het plezier dat hij heeft. Na de therapie zijn Doortje en ik meteen terug naar Nikki gegaan, JW heeft de evaluatie met Marjelijne gedaan.

We zitten nu lekker met een boekje op op gigantisch grote terras, een lekker windje zorgt voor verkoeling. Wat hebben we het toch goed.

Groetjes van ons allemaal aan iedereen!

• 07 Augustus 2014 - 00:15

Elly :

Wat leuk om allemaal weer te zien beterschap met Nikki en nog heel veel plezie

• 07 Augustus 2014 - 10:49

Mirjam En Mannen:

Nikki, wat een bofkont ben je zeg.
    Toen Luuk met de vakantie wat later thuis kwam omdat het nog zo gezellig was aan de bar, moest hij buiten de tent slapen. Jij wordt gewoon extra vertroeteld.....verschil moet er wezen dus.
    Hopelijk ben je weer heel snel helemaal beter.
    Groeten en geniet!

• 07 Augustus 2014 - 14:14

Annelies En Rob En Douwe:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Maar wat jammer dat Nikki nu niet lekker is. Hopen dat het snel over is.

Zo te lezen hebben jullie het weer goed naar je zin en is er veel tijd voor elkaar, dat is fijn!
    Wij zijn een paar dagen aan het werk en mogen dan ook nog een weekje vakantie vieren, niet zo zonnig helaas voor ons.

Hoe gaat het met Doortje? Kan ze een beetje tegen de warmte?
    Gezellig die borreltijden bij jullie, dat is geen straf voor de van Druenens! tenzij ze Tim heten, maar die mag dan weer lekker met de dolfijnen zwemmen....... bofkont!

heel veel vakantie plezier nog en dikke kus voor de kids

• 07 Augustus 2014 - 16:40

Bregje En Rico:

Wat een leuke verhaaltjes om te lezen!
    Leuk om zo te kunnen lezen wat jullie en tim daar doen. Ik zie het ook voor me!
    Geniet er nog lekker van!
    Ben erg benieuwd wat tim allemaal gaat leren!!
    Voor Nikki beterschap!!

• 08 Augustus 2014 - 01:49

Joke:

Wat een leuke verslagen,zo te horen wordt het nooit saai tijdens jullie vakantie.Die vrolijke foto's van Tim zijn prachtig en voor onze Do wat mooi om dat eens van dichtbij mee te maken. Genieten maar!!