Gepakt en bezakt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Gepakt en bezakt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Gepakt en bezakt

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

19 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Hier het laatste berichtje vanuit Curaçao. De koffers zijn voor het grootste gedeelte gepakt. De computer nog en dan zijn we een heel eind.

We nemen zometeen nog een laatste duik en dan lekker douchen.

Om kwart voor een worden we opgehaald en als het goed is zitten we om kwart voor 4 in de lucht.

Nog even een laatste berichtje voor de juffen van Tim (ik hoop dat jullie dit lezen). Hoogstwaarschijnlijk komt Tim dinsdag pas op school (dat ligt er aan hoe hij het tijdsverschil van 6 uur verwerkt.

Als we weer thuis zijn zal ik nog wat foto's toevoegen (gewoon om nog een keer extra te genieten).

Ik hoop dat jullie veel leesplezier hebben gehad, ik vond het in ieder geval weer leuk om te doen.
Nog een keer de groetjes van ons allemaal.

Over en uit.

Marielle

• 19 Augustus 2011 - 14:49

Maureen:

hele goede reis!

• 19 Augustus 2011 - 17:57

Karin:

Voor jullie een hele goede terugreis en we zien jullie graag weer terug in Nederland.
    Groetjes van Frank Karin Davy Koen Lieke Romy.

• 20 Augustus 2011 - 06:38

Meriam:

Aller eerst wens ik jullie allemaal `n prima thuis reis toe en gelukkig.......de temperatuur hier is dit weekend ook wat opgeklommen . `t Wil `n piep klein beetje lijken op vakantieweer!
    Nou, jullie reis heb ik op de voet gevolgd: Veel te leuk om al de verhalen mee te maken en op die manier Tim `n beetje meer te leren kennen. Wat `n kanjer!
    Tuurlijk, kijk hoe alles verloopt .....en Tim zullen we, als `t maandag niet lukt, dinsdag gezellig verwelkomen....loop dan gerust binnen ( dit keer weer 1 deur verder )! Waarschijnlijk bel ik maandag nog even oke?!
    We zijn helemaal benieuwd en nieuwsgierig naar zijn snoetje!

groetjes Meriam