Ontspanning na inspanning - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Ontspanning na inspanning - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Ontspanning na inspanning

Door: timvandruenen

Blijf op de hoogte en volg Tim

29 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag een heerlijk “is goed tegen de jetlag”-dag gehad. Vanmorgen waren we dus al vroeg op dankzij ons Timmetje. Je kunt wel zeggen dat we veel uren uit een dag halen. Na een lekker Hollands ontbijtje, een bakje sterke koffie en broodjes met kaas, kon Tim niet veel langer wachten: hij wilde zwemmen natuurlijk. Dus lekker even het zwembad in geplonst. Ook met Nikki nog even naar het strand geweest, waar het goed vertoeven is.
Na het middageten nog een flinke poos in het zwembad geweest, nu ook eens een keer in het diepe. Tim is van de ene kant naar de andere kant gesprongen, met af en toe wat onder water zwemmen. Zijn zwembrilletje gaat iedere keer mee. Vorig jaar wilde hij het in eerste instantie niet op, nu moet het mee.

Jan-Willem en Nikki zijn vanmiddag even naar Willemstad geweest. Ondanks dat we een hoop spullen mee hebben genomen, ontbreekt er altijd nog wel iets. Dit keer de voeding van de laptop. Lekker uitgebreid op het terras gezeten en wat door Willemstad gekuierd.
Ook Tim en ik hadden een relaxte middag. Tim viel rond een uur of 3 in slaap en hij slaapt nu (bijna 21.00 uur) nog. Hij heeft het gewoon nodig. We weten dus al wat ons vannacht te wachten staat, maar we volgen zijn ritme maar. Komt in de loop van deze 3 weken wel goed. Zelf heb ik vanmiddag heerlijk op het balkon, in het zonnetje, zitten lezen. Thuis komt het er vaak niet van. Het is me wat: moet je helemaal naar Curaçao om een keer een boek te lezen!!

We heben ook het informatieboekje van de therapie gehad. Steffi wordt weer de therapeute van Tim. Fijn! Het is een hartstikke leuke griet en ze kent Tim nog van vorig jaar. Hij zal dus weer met een Duits accentje terugkomen, ha, ha. De therapietijd is 15.30. Kunnen we overdag evt. nog uitjes plannen. Verder misschien ook wel een voordeel dat hij dan ’s avonds iets minder aktief is en wat meer slaap heeft (de wens is de vader van de gedachte of zoiets).
Nog een paar daagjes relaxen en dan begint de arbeid weer voor Tim.

Dadelijk gaan we nog even lekker eten en een pilsje pakken. Wat is het leven toch goed!

Groetjes en tot morgen.

• 29 Juli 2011 - 07:32

Marga:

Hoi allemaal

Heel veel plezier daar,lekker genieten

Groetjes uit Oss

• 29 Juli 2011 - 08:01

Karin:

Hoi hoi
    Leuk dat Tim Steffie weer krijgt als therapeute, dat is voor allebei weer fijn.
    Op de foto's zie ik wel dat jullie het naar je zin hebben allemaal. Ik ben benieuwd hoeveel boeken je uit gaat lezen, Marielle deze vakantie dan wel hè. En of je Jan-Willem met puzzelboekjes kunt overtreffen.
    Genieten maar...
    En wij, wij gaan vanavond gewoon bbq, weer of geen weer, het is wel zomer!.
    Groetjes, van Karin, Frank, Davy, Koen, Lieke, Romy.

• 29 Juli 2011 - 09:01

Anja Van Der Putten:

Hoi,

zo dat is zeker relaxed zo maar wel heerlijk en zo herkenbaar.

zitten jullie op de begane grond (zelfde app als vorig jaar)? zo te zien op de foto van Jan willem lijkt het of jullie op de 1e etage zitten maar kan gezichtsbedrog zijn.

Blijf maar lekker daar hoor hier is het regen en nog eens regen gister viel het ietsjes mee maar vandaag is het wederom bewolkt en best wel koud 15 gr. dus waar jullie zitten is het veel beter.

Misschien komen jullie fam. van Abswoude tegen en de Croontjes met kevin (die kennen jullie denk ik nog wel van de allereerste x in Curacao. Fam. van Abswoude met zoon Marc wonen bij ons om de hoek en kennen we dus goed, marc zit ook bij Romy op school. marc kan lopen en vindt zwemmen ook heel fijn en ze zitten naast de fam Croontjes in een app.

doe iedereen maar de groetjes en een fijn weekend

doei anja