(scheer)SCHUIMPARTY! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu (scheer)SCHUIMPARTY! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

(scheer)SCHUIMPARTY!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

13 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

Vandaag alweer vrijdag, de laatste therapiedag.
Het was een heerlijk dagje, niet al te heet (voor onze begrippen dan). Tim had er waarschijnlijk zin in, hij was vanmorgen al om half vijf het mannetje. Het andere mannetje in huis is er toen maar uitgegaan. De koffie was dus al gezet toen ik de dienst overnam.

’s Middags voor de laatste keer richting het CDTC voor de therapie. Dit is altijd een feest en de tijd binnen werd, traditiegetrouw, afgesloten met een scheerschuimparty. D’r kwamen drie witte ijsberen naar buiten, dikke pret. Tim vond dat wij er te bruin uitzagen. Eerst kreeg Nikki de volle laag, daarna werd Jan-Willem flink geknuffeld en ingesmeerd en uiteindelijk kreeg ik de restjes (wat overigens genoeg was zoals jullie op de foto’s wel zullen zien). In het water een en al feest. Tim’s favoriete spelletjes kwamen allemaal aan de beurt. Het surfplankje zelfs twee keer omdat hij dit zo geweldig vond. Jammer genoeg is er niet veel meer van duiken gekomen omdat Tim met zijn oor niet echt onder wilde. Die video onder water komt dan maar een andere keer. We hebben wel nog een paar onderwater foto’s. Jolanda de stagiaire was er vandaag ook voor het laatst. Ook zij werd in het zonnetje gezet, of liever gezegd in het water gegooid. Tim keek wel even raar op, dat was hij niet gewend (en ze had ook nog eens haar kleren aan). Met zijn drietjes nog leuke spelletjes gedaan. Uiteindelijk kwam dan toch het einde nabij. Papito deed zijn best om nog een paar mooie sprongen te laten zien, dag zwaaien en toen douchen.

Eenmaal aangekleed wilde Tim direkt weer terug naar binnen, naar het scheerschuim. Hij was het er niet mee eens dat het klaar was. Nikki had nog een mooie tekening voor Steffi gemaakt en ook Tim had heel grappig een zelfportret gemaakt. Hij had zijn hoofd op een A4-tje gelegd en tekende toen de omtrek. Daarna zijn neus op het papier gedrukt want die moest ook getekend worden. Grappig resultaat. Na het uitwisselen van kadootjes (we hebben weer mooie foto’s gekregen) was het dan toch tijd om afscheid t nemen van Jolanda. Steffi zien we volgende week nog, dan is het pas echt afscheid. Het uitgebreide verslag volgt nog, maar we hebben wel al wat websites bekeken die heel erg veel sensorische materialen leveren. We gaan zeker het e.e.a. bestellen waar Tim hier op het eiland al veel aan gehad heeft. Ook zitten er natuurlijk al een hoop adviezen en tips tussen onze oren die we al direkt kunnen toepassen.
Het is zeer zeker weer de moeite waard geweest om hier naar toe te gaan, we hebben weer een geweldige therapieperiode gehad. Zoals al eerder gezegd zullen we voor een lustrum gaan, maar dat moet nog even wachten. Eerst even alles laten bezinken, flink investeren om de tips eigen te maken zodat het een tweede natuur wordt.

Eenmaal thuis wilde Jan-Willem de slide-show (geen video deze keer) en de foto’s kopieren. Maar goed dat hij dit deed, want de cd met foto’s was leeg. Dus weer even terug om het te herstellen.
Ik heb de foto’s nog niet gezien, maar de slide-show was erg mooi. In de loop van volgende week zal ik wel wat mooie plaatjes op de site zetten.

Nu gaan we dus aan het andere deel van de vakantie beginnen. Morgen worden de haren van Nikki ingevlochten, zondag naar Klein Curaçao. Ben heel benieuwd, iedereen roept erover dat het zo mooi is (super helder water en prachtige onder water natuur). Het schijnt ook zo te zijn dat op dit moment het broedseizoen van de zeeschildpadden is begonnen en dat die er volop zijn. Zou wel helemaal geweldig zijn als we dit ook nog een keer kunnen meepikken.
Jullie horen er zondag over.

Groetjes van ons allemaal aan iedereen

• 13 Augustus 2011 - 07:16

Witte Sneeuwpoppies:

Hoi,

Wat een onwijs gave en gezellige foto's, je ziet de lol en plezier er zo vanaf.

Fantastisch dat de therapie wederom zo'n succes was en dat jullie ook allemaal zo genieten.

Ben heel benieuwd hoe jullie klein Curacao vinden

Gisteravond definitief besloten om toch dat penthouse met eronder liggend app te huren voor volgend jaar op ocean resort, scheelt toch enorm wat euries en we krijgen zoveel luxe extra, terwijl we wel van lions faciliteiten gebruik kunnen maken

Geniet van jullie vrije weekend

Groetjes Anja en de rest

• 13 Augustus 2011 - 17:27

Mirjam En Mannen:

Wat een leuke foto's hebben jullie zeg.
    De vakantiefoto's uit Oostenrijk lijken er precies op...daar hebben wij ook witte snoetjes hahaha.
    Geniet nog even van een heerlijk weekje zonder "verplichtingen"...eindelijk vakantie ..ahum