Gaaaaaap!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Gaaaaaap!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Gaaaaaap!!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

16 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Belofte maakt schuld. Oplettende lezers hebben in ieder geval opgemerkt dat ik een close-up van mezelf op de site heb gezet (ook al waren het maar een paar jubelende tenen). Hier zal het denk ik toch echt wel bij blijven.

Vandaag was bijna iedereen hier in huis toe aan een dagje rust.
De trip naar Klein Curaçao was voor Nikki en Tim wel vermoeiend. We hebben ze vandaag maar lekker heen laten doen. Wat spelen binnen en af en toe een verkoelende duik in het zwembad.
JW en ik hebben lekker de tijd gehad om te lezen. Mijn doel van 1 boek per vakantie heb ik al ruimschoots bereikt. Ik ben al aan de 7e bezig!!!

Gisterenavond hebben we nog lekker zitten borrelen met de familie Senders (onze overburen). Zij gingen vandaag naar huis. Vanmorgen even afscheid genomen en ook de restanten die niet meer in hun koffers pasten overgenomen. Nog even mailadressen uitgewisseld en tot slot nog even uitgezwaaid. We hebben er leuke en gezellige buren aan gehad!

Tim begint nu toch wel naar huis te verlangen. Hij heeft al een paar keer de koffers aangewezen en “vliegtuig” geroepen. De dagen van de week opgenoemd dat we hier nog zijn en dat we vrijdag met het vliegtuig gaan.
Maar voordat we gaan hebben we natuurlijk nog een boottripje in het vooruitzicht. Om het risico van gratis eten voor de vissen te verkleinen ga ik morgen toch maar even naar de botika (apotheek) in Willemstad om pilletjes tegen zeeziekte te halen. Verder poging twee om het museum Kura Hulanda (de vorige keer schreef ik het verkeerd) te bezoeken. Om deze poging een succes te laten zijn, neem ik in ieder geval Tim niet mee!! Of Nikki meegaat weet ik nog niet, maar anders gaat moeders een keer lekker alleen op stap.

Vandaag nog wat foto's van de dolfijntherapie die door Steffi gemaakt zijn (onder water)en door het CDTC.
De foto's onder water zijn in de haast gemaakt omdat Steffi nog niet wist in hoeverre ze Tim kon vertrouwen, maar ik vind ze te leuk om ze er niet op te zetten.

Voor nu iedereen de groetjes (nog even een extra dikke knuffel van ons allemaal voor Dushi, ook al zal die ons niet zo heel erg missen in zijn 5*-hotel daar in Oss).

  • 16 Augustus 2011 - 09:32

    Silvia:

    OLA!!

    Gossie, wat een genot om je verslagen weer te lezen en foto's en filmpjes te bekijken! Mmm...als je naar Curaçao moet voor een boek uit te kunnen lezen dan ga ik graag een keer die kant op! In Portugal lukte het nml niet!
    Bijzonder om te lezen hoe goed Tim het doet....maar ja, het is dan ook wel een bijzonder menneke! Moet weer smakelijk lachen om jullie avonturen!
    Geniet nog lekker een paar dagen!

    Lieve groetjes: Silvia

  • 16 Augustus 2011 - 14:36

    Silvia:

    WHAHAHAHA.....ja, lamballen hebben we inderdaad gedaan!!
    Tja de dolfijnen zullen net zo lief zijn als bij jullie maar....wij mochten er niet mee zwemmen.
    Mmm...denk dat ik toch eens naar Curacao moet om het zelf te gaan ontdekken! Daar hebben ze tenminste Nederlandse producten (of ik neem zelf een koffer eten mee) kan met dat in ieder geval niet meer gebeuren!

  • 16 Augustus 2011 - 20:14

    Mirjam En Mannen:

    Wat een prachtige plaatjes zo onder water, is dát niet de oplossing voor jou Mariëlle???
    Geniet nog maar even lekker, het mooie weer heb ik voor jullie besteld voor de thuiskomst.

  • 16 Augustus 2011 - 21:20

    Elly :

    wat mooi die fotos onder water geniet nog maar want het is bijna voorbij groetjes elly harrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curaçao 2011

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2011

Gepakt en bezakt

19 Augustus 2011

Nog 1 nachtje slapen

18 Augustus 2011

Ieeeeek, waterslang

17 Augustus 2011

Kura Hulanda

16 Augustus 2011

Gaaaaaap!!
Tim

Hoi allemaal, Ja, ook de vierde keer gaan we een dagboek bijhouden van mijn avonturen op Curaçao! Het zal weer leuk zijn om "mijn dolfijnen" en al "mijn vriendinnen" daar weer te zien. Ik hoop ook deze keer weer veel te leren, lekker te zwemmen, te zeilen en veel plezier te maken. En jullie kunnen het weer allemaal meebeleven. Ook Nikki, mijn grote zus, houdt weer een dagboek bij, www.dushidolphin.waarbenjijnu.nl Nog een paar weekjes en dan vliegen we er weer vandoor (de 27e juli). Pas ver in augustus (de 20e) komen we weer terug. Veel plezier allemaal! Groetjes van Tim

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 46305

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Curaçao 2016

31 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Curacao 2014 - het eerste lustrum

27 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Curaçao 2011

Landen bezocht: