We like to move it - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu We like to move it - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

We like to move it

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

31 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Vandaag zaterdag leek wel een heel klein beetje op een zaterdag thuis.
Wel fijn is dat Tim ongeveer in een gewoon ritme zit (niet te hard roepen). En dat gewoon betekent hier nog steeds wel om 06.00 uur opstaan. Je moet er wat over hebben om vakantie te vieren!

Vanmorgen lekker ontbeten met een gekookt eitje, bakje koffie, jus d’orange. Het lijkt mijn ontbijt bij ons mam wel.
Daarna even gewacht tot Tim zin had om te zwemmen. Toen hij met Jan-Willem weg was, heb ik snel alle spullen in de koffers gedaan. Ik wilde dit niet doen waar Tim bij was, anders dacht hij misschien al dat de vakantie over was.

Rond een uur of twee kregen we de sleutel van ons nieuwe optrekje en kon de verhuizing beginnen.
Al snel waren alle spullen er en kon het uitladen beginnen. Jan-Willem en Nikki gingen boodschappen doen. Hiermee hebben we ook gewacht omdat we anders een volle koelkast moesten overhuizen. Bepakt en bezakt kwamen ze terug.

Toen diende zich een ander probleempje aan. Internet deed het niet, en we moeten jullie wel op de hoogte houden van wat er hier gebeurt. Ook Tim kon niet surfen (behalve op zee dan). En hij wilde wel het filmpje van Merlin the magical puppy zien! Toen zijn JW en Tim samen naar een punt gegaan waar wireless internet mogelijk was. De foto’s van de mannen bij de bar staan er op.
Het mannetje van IT is er maandag pas weer, maar gelukkig heb ik een eigen mannetje die net zolang probeert tot we internet hebben. En het is gelukt, met een dongel of zo (ik heb daar niet zoveel verstand van).

Nog even lekker gezwommen en toen pannenkoeken en wentelteefjes bakken! Dit lieten Tim en Nikki zich goed smaken. Nikki zit nu lekker te tekenen en Tim is druk aan het springen en herrie maken. Straks nog even een flesje melk en dan naar bed met die kleine herriemaker. Morgen zullen we hem eens de zee ingooien, moet er toch maar een keer van komen. Kijken of hij dan nog zo’n stoere vent is.

Dan als laatste nog even welkom thuis aan de vakantiegangers Johan, Chantal, Kay, Mitch en Milan. We zullen proberen een beetje zon naar jullie te sturen.

Groetjes en tot morgen!

• 31 Juli 2011 - 00:51

Maureen:

Als jullie geen internet hebben.............kun je wel bij ons komen internetten hoor, hahahaha...
    Maar inderdaad; wij kunnen er weer op. Nogmaals bedankt voor jullie service, het leek wel all-in!
    Voor jullie komt nu ook een mooie tijd, lekker genieten.
    Enne.........jullie moeten deze week nog maar een keer bij ons komen kijken.

Tot snel.

Groetjes

• 31 Juli 2011 - 07:30

Anja Vd Putten:

Hallo daar,

Zo de verhuizing achter de rug is wel beter zo hè op de begane grond.

Wel mazzel dat JW zo handig is met internet, zal als jullie terug zijn wel wat tips vragen als wij geen internet zouden hebben.

jW denk je aan de muggen vorige x hadden ze je goed te pakken en moest je een antibiotica kuur hebben hoop dat ze jullie deze x overslaan

Ja zou idd Tim vandaag maar in zee gooien morgen is het de 1e sdag alweer, welke dolfijn hebben jullie?

Veel plezier vanuit een wederom herfstachtig nederlandje

• 31 Juli 2011 - 08:44

Oma Dien:

zondag morgen samen met j c k m m op de computer gekeken gr uit oss

• 31 Juli 2011 - 09:12

Joyce:

Ha Allemaal,

Wat zijn Tim en Nikki toch groot geworden!
    Het ziet er gezellig uit daar aan de andere kant ;)
    Balen dat internet eruit lag, maar als je Jan Willem niet had :P

Ik wens jullie nog heel veel plezier daar en ben benieuwd naar de komende verslagen!
    Geniet ervan!

Groetjes Joyce..

• 31 Juli 2011 - 13:12

Karin:

Jullie hebben nu een mooi hoekappartement op de begane grond gekregen. En ja, we Jan Willem als reddende engel om het ICT gebeuren op de rit te krijgen is wel heel gemakkelijk, veel beter dan wachten tot maandag. En nu nog heerlijk 20 dagen voor de boeg. Jullie vermaken je wel, veel plezier nog. Groetjes uit Oss waar we de zon nog moeten zoeken...
    Karin Frank en kids.

• 31 Juli 2011 - 15:10

Oma Oss Hallo :

hier een berichtje van duschi ik heb het goed naar myn zin hoor nikki en julli ook opa is heel erg lief voor die rot hond veel plezier nog ende rest pappa en mamma en tim groetjes desso