Macaroni-wonder - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Macaroni-wonder - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Macaroni-wonder

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

01 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Het is vandaag nog even behelpen met internet (dit werkt nog steeds niet op de kamer), maar ik ga mijn best weer doen om vandaag een verhaaltje en wat foto’s op de site te krijgen.
Nikki heeft even een korte zomerpauze met haar verhaaltjes, die komen er weer op als alles weer werkt.
Tim geeft de moed nog steeds niet op en probeert nog zeer regelmatig of hij wel op het net kan!

Op dit moment liggen allebei de kids al weer lang onder zeil. Dat gaat hier toch heel wat sneller als thuis. De zon en de vele uurtjes in de buitenlucht zullen daar wel mee te maken hebben.
Vandaag heeft Tim nog een snipperdag gehad, morgen moet hij echt aan de bak. Lekker veel gezwommen, ook in het diepe. Het spelletje is dan dat hij de Teletubbies op de bodem neerzet om ze daarna weer allemaal op te duiken, het liefst in 1 keer! Hij heeft daar erg veel schik in. Wel leuk om dit onder water te volgen, ik hoor hem zelfs lachen onder water.

Nikki heeft zich vandaag ook prima vermaakt. Vanmorgen in het zwembad had ze “last” van een stalker: een mooi Antilliaanse jongen met vlechtjes. Een echte knapperd, alleen was hij een jaar of 7 te jong! Vanmiddag is ze samen met een meisje in zee wezen zwemmen en naar het Sea Aquarium geweest.

Tim mocht ’s middags even naar Piazza, de strandtent bij het zwembad, om even te internetten. Het hele terras kon meegenieten van de muziek bij de filmpjes en Tim zijn hoge stemmetje (dat hij altijd laat horen als hij iets leuk vindt). De vader van Nikki’s “stalker” zat ook aan de bar, die werkt hier. Een reus van een vent, lekker donker kleurtje en … een kale kop. Als Tim iets niets kan weerstaan dan is het een kale kop. Hij zat dus even later met zijn neus over die man zijn hoofd te wrijven. Die kon er gelukkig wel mee lachen en vond het geen probleem. ’s Middags ook nog even met Tim wezen wandelen naar het Sea Aquarium. Die beesten in de open aquaria vindt hij erg leuk. Vandaag had hij de kijk op een zeester. Die mag je oppakken, maar moet je wel rustig terugleggen. Dit laatste ging een beetje mis, dus die zeester zal wel even sterretjes hebben gezien! Ook natuurlijk nog even naar de flamingo’s en andere vissen gekeken (die gelukkig wel achter glas zaten).

Vanavond hebben we lekker zelfgemaakte macaroni gegeten. En met we bedoel ik ons vieren! Jawel, Tim heeft een bord macaroni op. Met groente! Eerst een klein beetje geprobeerd, daarna een volle schep op de bord. Alles op en zonder te mopperen of met eten te gooien. Na het eten nog even gestoeid: 3 tegen 1. Was wel nodig om Jan-Willem omver te gooien.

Morgen begint de therapie dan eindelijk. Om half elf even een korte introductie en ’s middags om half vier wordt het startschot gelost (de eerste dag een half uurtje eerder om wat dingen door te nemen). Ben benieuwd welke dolfijn Tim krijgt, dat is het enige dat we nog niet weten.
Ga zometeen even met computer in de hand een plekje zoeken waar internet werkt.

Groetjes en tot morgen!

• 01 Augustus 2011 - 06:02

Jerry-Lynn:

Hoi Tim,

Ik werk bij papa bij de BAM, en ik had beloofd om af en toe een kijkje te nemen op jouw site.

Voor zover ik kan zien hebben jullie het prima naar jullie zin.
    Ben wel een beetje jaloers op de zon en het mooie strand, dat hebben wij hier in nederland niet.
    Alhoewel de weerman beloofd heeft dat er vanaf vandaag meer zon komt in nederland.

Ik las dat je vandaag voor het eerst weer met de dolfijnen mag gaan zwemmen, das natuurlijk wel weer heel spannend en leuk!! Doe je ze de groeten van me?
    En ik lees vanavond (of morgen) wel of je het leuk hebt gehad...

Heel veel plezier nog en doe Nikki en je papa en mama de groetjes van me!

Veel liefs Jerry-Lynn

• 01 Augustus 2011 - 06:25

Anja Vd Putten:

Hoi,

Wel balen zeg dat internet het niet doet, volgens mij een bekend fenomeen bij lions dive, las dat Fam. Van abswoude er ook veel last van hadden.

Leuke foto's jullie vermaken je goed zo te zien, en Tim toppie hoor heel bord macaroni, en dat zonder dolfijntherapie? Ben heel benieuwd welke vooruitgangen je nu gaat boeken met deze therapie

Heel veel plezier en hopenlijk doet internet het gauw

Gr. Vanuit een zoonig oegstgeet wordt 20 Gr. En morgen zelfs 24

Doei anja

• 01 Augustus 2011 - 10:03

Oma Geffen .:

Hallo Marielle ,

Wat hebben jullie al veel gedaan , en vandaag kan Tim weer naar therapie
    dat zal hij wel fijn vinden, en mischien weer met dezelfde dolfijn als vorig
    jaar ,Ik ben benieuwd.
    De reis is ook goed gegaan dus nu maar genieten , je hebt al een boek gelezen
    en lekkere macaroni gegeten en samen met Nikki en Tim Jan-Willem gevloerd!!
    dus wat wil je nog meer..
    Jullie diertjes maken het goed , ze lusten alles te eten en er ligt al post op de tafel..

Marielle de groetjes aan Jan-Willem Nikki enTim ,en verder veel plezier!!!
    Oma Opa en Mark Doei!

• 01 Augustus 2011 - 19:00

Karin:

Sterren die sterrentjes zien is weer eens wat anders dan gewoon saai in het water zwemmen.
    Fijn dat iedereen zo goed eet en slaapt, dan kunnen jullie met de therapie vooruit.
    Wij zijn nu ook volop aan het pakken. Nu het hier in nederland mooi weer wordt, gaan wij naar zuid frankrijk. We hebben er heel veel zin in.
    Jullie nog heel veel plezier en succes met de therapie voor Tim en we lezen verder als we terug zijn.
    Groetjes van ons allemaal,
    Karin