DAG 6 - ALLE ZEILEN BIJ ZETTEN - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu DAG 6 - ALLE ZEILEN BIJ ZETTEN - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

DAG 6 - ALLE ZEILEN BIJ ZETTEN

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

17 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

Gisteren was het een prima dag. Maar net zoals het weer hier, kan het humeur bij Tim ook snel omslaan.

Hij had een prima nacht gehad, redelijk wat uurtjes geslapen, maar toch werd hij erg gespannen wakker. Die spanning kon hij niet kwijt en dus was het nu voor ons alle zeilen bijzetten. Niet echt leuk, maar we zijn niet voor niets hier.

Als de bui dan weer over is, dan gaat het verder prima. Vanmiddag ging hij ook goed mee naar de therapie. Wel hebben we zijn kalender laten zien, waar precies op staat wat er wanneer gaat gebeuren. Dit geeft Tim rust en houvast. De kalender moest ook mee in de tas en zal nog wel vaak voor de dag gehaald worden. Bij de therapie ging het goed vandaag. Tim was al snel in het water en weet nog precies hoe het allemaal werkt. Ik zag hem ook weer regelmatig lachen, vooral als er gespetter aan te pas kwam.
Tijdens het werken op het dok zijn ze vooral aan het zoeken naar alternatieven voor Tim om zijn spanning kwijt te kunnen.

Dinsdag is ook altijd traditiegetrouw de avond van happy hour voor alle therapiekinderen en familie. Nikki en Jan Willem zijn daar naar toe geweest, ik ben met Tim thuis gebleven. Hij houdt hier niet zo van en zo kort op de therapie leek met dit een goed plan.
Nikki en JW hebben het in ieder geval gezellig gehad en Nikki heeft wat dingen afgesproken met andere broertjes/zusjes (er staat geloof ik een kanotocht op het programma).

Nadat ze allebei weer thuis waren, kreeg Tim het helaas al weer op zijn heupen. Hij is nu weer rustig, maar ik hoop dat we snel een alternatief voor het kwijtraken van de spanning vinden!

Daarnaast kon ik het fototoestel van Nikki vandaag niet vinden, dus moesten we het met mijn oude doen. Hopelijk vinden we 'm snel, want dan kan ik ook wat foto's onder water maken.

  • 17 Augustus 2016 - 16:45

    DOORTJE:


    HALLO ALLEMAAL

    GELEZEN DAG 6.
    DE COMPUTER WIL NIET DOEN WAT IK WIL .
    TIM MOET NOG WENNEN DENK IK ,MAAR HIJ HEEFT TOCH AL GELACHEN
    BIJ DE DOLFIJNEN.EN IK DENK DAT HIJ OOK AL EEN PAAR KROKETTEN
    GEGETEN HEEFT .EN NIKKI EN JAN WILLEM HEBBEN AL MET DE ANDERE
    MENSEN KENNIS GEMAAKT .
    JULLIE ZIJN AL GOED BEZIG ,EN MARIELLE BEN JE OOK AL HET WATER
    IN GEWEEST ?
    IK GA DADELIJK EVEN NAAR JULLIE HUIS DE BRIEVENBUS LEGEN.
    DAT HEB IK MET JULLIE MAM AFGESPROKEN.!!

    VEEL LIEVE GROETJES: OPA EN OMA GEFFEN.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Hoi allemaal, Ja, ook de vierde keer gaan we een dagboek bijhouden van mijn avonturen op Curaçao! Het zal weer leuk zijn om "mijn dolfijnen" en al "mijn vriendinnen" daar weer te zien. Ik hoop ook deze keer weer veel te leren, lekker te zwemmen, te zeilen en veel plezier te maken. En jullie kunnen het weer allemaal meebeleven. Ook Nikki, mijn grote zus, houdt weer een dagboek bij, www.dushidolphin.waarbenjijnu.nl Nog een paar weekjes en dan vliegen we er weer vandoor (de 27e juli). Pas ver in augustus (de 20e) komen we weer terug. Veel plezier allemaal! Groetjes van Tim

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 46285

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Curaçao 2016

31 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Curacao 2014 - het eerste lustrum

27 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Curaçao 2011

Landen bezocht: