DAG 15 - (JAN) WILLEMSTAD - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu DAG 15 - (JAN) WILLEMSTAD - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

DAG 15 - (JAN) WILLEMSTAD

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

26 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

Vanochtend zijn JW en Nikki naar de mooie hoofdstad van dit eiland gegaan, Willemstad, waarschijnlijk vernoemd naar JW.
Nikki moest nog wat kleine souvenirs kopen voor vriendinnen en JW wil altijd wel mee naar de stad. Wat geshopt, wat gedronken, wat bekeken, wat gegeten en gedronken. Het waterpeil moet je hier nu eenmaal op een goed niveau houden.

Gisteren hadden we al besloten dat Tim niet mee zou gaan, hij was namelijk total loss. Dus voor Tim vandaag de relax modus. Dat betekent voor Tim wat computeren, wat luieren, wat eten en drinken en af en toe een duik nemen in het zwembad. Dat was ook wel nodig vandaag want de wolken, die er meestal toch wel even zijn, waren vandaag nergens te bekennen. Ook de wind was niet al te sterk, wat dus betekent dat het warm is.
Maaar ... we klagen daar niet over! Gewoon pappen en nat houden.

Vanmiddag moest de relaxmodus even uit, er moest gewerkt worden. Dat was wel even schakelen. Vandaag hebben ze voorbereidende oefeningen in het Sea Aquarium gehouden, waar het een stuk drukker is dan in de therapieruimte Het verbaast Wendy dat Tim hier goed mee om kan gaan. Als de oefening duidelijk is, dan kan hij deze ook goed uitvoeren in een ruimte met veel prikkels. Als een oefening uitgelegd wordt, is het wel belangrijk dit in een prikkelarme omgeving te doen.

Op het dok en in het water ook goed gewerkt. Dat blijft toch altijd erg mooi om te zien.
Morgen alweer de laatste dag, wat gaat de tijd hier toch snel!

Vanavond ging de relaxmodus bij Tim even uit. Hij kreeg het weer even flink op zijn heupen. De ring, de pilaar van de pergola en ook nog net JW zijn hand, hebben geholpen de spanning te laten wegvloeien. Ook daarna het zwemmen in het donker was rustgevend. Nu ligt hij hier op een ligbed in het pikkedonker met zijn laptop te spelen.

Groeten vanuit een warm Curaçao aan een warm Nederland!
(Blitzz kun je het nog wel uithouden in je badje??)

• 26 Augustus 2016 - 07:17

Tante Chantal:

Super super super super. Geweldig geweldig geweldig elke morgen lees ik vol lof jullie verhaal geniet ervan