Vroege vogels - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Vroege vogels - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Vroege vogels

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

30 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Gisteren vertelde ik dat Tim al om een uur of drie lag te slapen (in de middag wel te verstaan). Dit heeft hij volgehouden tot 2 uur (’s nachts dus). We hadden er al rekening mee gehouden. Jan-Willem had nachtdienst. Het waren vanmorgen twee vroege vogels. De dames hebben lekker tot een uur of 7 uitgeslapen! Vandaag heeft hij het trouwens goed volgehouden, om 8 uur gingen de luiken dicht. Wat een uithoudingsvermogen heeft dat menneke toch!

Het zonnetje stond vanmorgen weer goed zijn best te doen. Het fijnst is het dan op het strand of in het zwembad. Maar Tim krijg je met geen paard de zee in, hij weet dat dat water zout is en dat het pijn in je ogen doet als je gaat duiken. Ook heel fijn dat je meteen het antwoord “nee” krijgt als je hem vraagt of hij naar het strand wil. Vooruit dan maar, maar maandag zal hij er dan toch aan moeten geloven. Dolfijnen houden nl. niet van zoet water.

Vanmiddag zijn Jan-Willem en Nikki nog even naar Wessel wezen kijken die zijn laatste therapiedag had. Ze zijn trouwens vanavond nog even langs geweest want ze hebben nu voor de 2e dag geen inernet. Normaal is dat niet zo’n ramp op vakantie, maar het thuisfront zit elke ochtend vroeg achter de computer om alles te volgen. Gelukkig werkt bij ons alles prima.
Tim en ik hebben vanmiddag een tijdje binnen gespeeld, het was gewoon te warm buiten (dat ik dit deze zomer nog mag zeggen, heerlijk).

Morgen gaan we trouwens verhuizen. We hadden nl. uitdrukkelijk gevraagd om een appartement op de begane grond, maar we zitten nu op de eerste. Dat is voor een paar dagen wel te doen, maar ik heb ook vakantie en dan is het niet prettig als je constant op moet letten of Tim toch niet stiekem over het balkonhekje probeert te klimmen. Morgen krijgen we een appartement op de begane grond (Anja, je had het goed gezien). We treffen hier trouwens veel gezinnen die we al eerder zijn tegengekomen tijdens de dolfijntherapie. Ik sprak zelfs een Duits echtpaar waarvan het zoontje al voor de 13e keer (!) gaat. En dat in 7 jaar tijd. Nou, zo gek maken wij het niet.

Zomerse groeten van ons allemaal!

• 30 Juli 2011 - 08:26

Hoi:

ja had ik het toch gelijk goed gezien he dat jullie niet op de begane grond zitten.

Goh dat duitse echtpaar is wel winnaar dan hoor 13e keer in 7 jaar dat is 2x per jaar, waar doen hun dat van of is hij soms Bankier van een bank????

Hebben jullie de fam. van Abswoude en Croontjes al ontmoet zal denk ik wel voor hun zit de therapie erop dus ze zullen wel niet al te lang meer blijven, hoewel Marc z'n tante Corrie daar gaat trouwen.

Wel lachen om te lezen hoe jullie en Nikki alles ervaren ze schrijft erg leuk moest zo lachen dat JW weg was en dat ze nu een riem wil kopen.

Jullie hebben ook wel fijn therapietijd half 4 kan je idd nog wat ondernemen op een dag.

Wij nemen onze vaste oppas volgende keer mee dan heb ik mijn handen ook even vrij en we willen dan ook nog naar Klein curacao wat met Romy echt niet te doen is

Veel plezier en knuffel voor Tim

gr anja rene joel en Romy

• 30 Juli 2011 - 10:55

Karin:

Hallo allemaal, ik had al zo'n idee dat jullie op de begane grond geboekt hadden, gelukkig dat het nu snel kan. En ja bij de teletubbies is het ook steeds 2x : nog een keer nog een keer. Dus wat dat betreft past 2x in een ander appartement prima bij de populaire teletubbies.
    En Nikki je staat mooi op de uitkijk, jij hebt zeker die salamander weer het eerste gezien, of niet ?
    Groetjes uit Oss van ons. en veel plezier nog. Wij gaan nu ook aan het pakken voor de vakantie.
    Karin Frank en de kids.