ZONdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu ZONdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

ZONdag

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

08 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Vandaag een verrekt warme dag. De zondag is hier ook echt een ZONdag kun je wel stellen. Wel heel erg praktisch dat het zwembad en de zee dan zo vlak voor de deur liggen.
Vanmorgen zijn de dames wezen snorkelen in zee. Hoewel het nu het vierde jaar is dat we hier zijn, blijft het nog steeds een prachtig gezicht. Vandaag kwamen we in zee de krab tegen die ons vorig jaar een bezoek in de slaapkamer bracht. Alleen deze keer liep ie over de bodem van de zee. Ook weer een hele berg vissen in allerlei kleuren en maten. Ook nog een mooie schelp opgedoken. Na deze even op de foto te hebben gezet, weer netjes terug in zee gezet waar ie thuishoort. De slak zat er nl. nog in en dan is het zonde om zo’n beestje uit te laten drogen alleen maar omdat je de schelp zo mooi vindt.
Op de bodem van het zwembad liep trouwens ook iets: Tim. Hij vindt het zo leuk om te zitten, kopje duiken, rond te draaien, te giebelen. En dat alles onder water. Hij vermaakt zich in ieder geval prima.

Vandaag hebben we ook wat uitjes geboekt voor de laatste week. We gaan zelfs met zijn vieren een dag naar Klein Curaçao, een klein onbewoond eilandje hier niet ver vandaan. Ben benieuwd hoe dat zo’n hele dag met Tim gaat. We varen in ieder geval met een catamaran ginds en terug, dat zal hem zeker wel bevallen. We ontbijten lekker aan boord en ’s middags ook nog BBQ’en, mmmmm. Ook gaan we nog een keer met een zeilschip een tocht maken. Boten en water dan vermaakt Tim zich meestal wel (en wij trouwens ook). Maar dat in de laatste week dus.

Morgen beginnen we weer aan de tweede week therapie. Nikki mag weer mee het dock op (de bofkont). Ikzelf ga morgenvroeg (om half negen al) naar een workshop. Meer daarover morgen.

Groetjes en tot morgen

P.s. Tip van Nikki voor opa: misschien is het beter om Dushi te laten fietsen en opa langs de fiets te laten lopen????

• 08 Augustus 2011 - 07:08

Mirjam En Mannen:

Een workshop Mariëlle...als dát maar niets met jullie aanstaande huwelijk te maken heeft!

• 08 Augustus 2011 - 10:00

Anja Van Der Putten:

Hoi,

Lekker weekendje niks doen nou jullie genieten wel enorm en het lijkt wel veel relaxter zo met Tim. Leuk dat jullie naar Klein Curacao gaan, Rene, Lucas en de kids waren daar ook geweest en tis fantastisch, volgend jaar gaan we ook en wil ik ook mee, we nemen dit keer Fenneke mee mijn vaste oppas want met Romy is het niet te doen

Veel plezier en ik kijk weer uit naar de therapie van vandaag ben heel benieuwd hoe Tim het nu weer doet maar het gaat zo ontzettend goed.

groetjes anja en de rest

• 11 Augustus 2011 - 11:15

Oma Oss:

HIER EVEN EEN BERICHTJE ALLES OK NIKKIE JOU SCHOOL SPULLEN ZYN ER DE CAVIA PIEPEN ALS OMA GEFFEN BINNEN KOMT MAAR NIET BY MYN GRAPPIG HE DOSHI WAS MEE NAAR GEFFENGEWEEST HET DEET HAAR NIKS DE GROETJES VAN ONS ALLEMAAL EN NOG VEEL PLEZIER