Cultuur snuiven? Vergeet het maar! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu Cultuur snuiven? Vergeet het maar! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tim Druenen - WaarBenJij.nu

Cultuur snuiven? Vergeet het maar!

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Tim

10 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo hier zijn we weer,

Vanochtend zijn we met zijn allen naar Willemstad geweest. Alleen al van het ritje met de bus kan Tim al genieten. Het was de bedoeling dat we naar het museum bij Kura Hollanda (een hotel) zouden gaan. Inderdaad, het was, want Tim had hier duidelijk geen zin in. Hij wilde naar fort Rif, waarom dat werd al snel duidelijk. Het bezoek aan Kura Holland stellen we dus maar even uit, dat komt later deze vakantie nog wel. Dat menneke heeft een geheugen als een paard. Hij wist meteen al zijn favoriete winkeltje te vinden waar ze stenen beeldjes van honden verkopen. Nou, hij heeft goed ingeslagen kan ik wel zeggen. Bij de ijssalon Edy’s een overheerlijke frozen cappuccino besteld. Hier gaat echt ijs in en niet alleen maar ijsklonten. Heerlijk (Anja een tip voor jou)!!
Met de ferry terug van Otrabanda naar Punda omdat de pontjesbrug open was. Alweer een hoogtepunt voor Tim. Toen we ook nog eens met de bus terug naar Lions Dive gingen was zijn dag alweer geslaagd.

Net na de middag liepen we weer naar het CDTC. Nikki ging gezellig meedoen met de Kids Club, Tim mocht weer met zijn dames naar binnen. Hij zat niet helemaal lekker in zijn vel. Jolanda heeft ‘m vandaag weer een massage gegeven. Soms was hij boos en dan weer verdrietig. Na zich even flink te hebben afgereageerd op de skippybal gingen ze weer verder met de massage. Al snel kwam de lach weer tevoorschijn en ging het snoetje over op de stand ondeugend.
Op het dock en in het water met Papito gaat het altijd goed. Dan is Tim in een superhumeur. Hij knuffelt wat af met Steffi en Papito. Het is ook mooi om te zien hoeveel Tim in al die jaren heeft geleerd. Hij gaat op een hele lieve, rustige manier om met Papito. Hij weet dat hij Papito voor het dock los moet laten en komt ook niet in de buurt van de plek waar hij eten krijgt. Hij draait Papito net zo makkelijk op zijn rug en ook het racen met de dolfijn heeft hij helemaal onder de knie. Vandaag maar heel even de duikbril op gehad. Hij weet waarschijnlijk dat hij onder water last van zijn oren krijgt. Verder heeft hij hier geen last van hoor!!

Zelf ben ik vanmiddag lekker nog even wezen snorkelen. Het is gewoon ideaal dat je hier een super zwembad in je tuintje hebt liggen. Een paar passen verder en je ligt in de zee. Heeeeerlijk. Ik wilde eigenlijk Nikki ophalen, maar die kwam ik onderweg in het water tegen.

Omdat het gisteren een latertje voor Tim was, vandaag wat eerder zijn eten klaar gemaakt: wentelteefjes. Onder het bakken kwam hij ze al van het bord halen. Ook de kinderen van de overburen wilden proeven en ze vielen goed in de smaak. Na nog een lekker flesje melk viel ons menneke al snel in slaap. Rust voor pa, ma en Nikki.

Zometeen lekker eten, een heerlijk koud pilsje erbij. Zo houden we het nog wel even vol.

De groeten!

• 10 Augustus 2011 - 06:33

Dagje Willemstad:

Hoi,

Nou die tip van de drozen cappucino zal ik zeker onthouden, ben er nl gek op.

Leuk om te zien weer en wel leuk dat jullie met de Ferry moesten, weet dat wij dat ook 1 vd 1 xen dat we daar waren gebruik van hebben gemaakt

Tim doet t nog steeds super, wat is t toch een kanjer.

Is Nikki d'r binnenbrandje alweer beetje geblust?

Veel plezier anja

• 10 Augustus 2011 - 10:45

Apparement Nr:

Hoi,

Hier ben ik nog even, heb net Martine van ABC aan de telefoon gehad en e.e.a. doorgenomen voor volgend jaar, zou je mij het app. nr kunnen doorgeven waar jullie vorig jaar op die hoek zaten want die wil ik voor volgend jaar ook, dat was makkelijker via je balkon het zwembad te bereiken en bij ons moest je helemaal omlopen.

heb nog doorgeven dat jullie eerst op etage zaten en dat ook fam. van abswoude en Croon niet naast elkaar, ze was erg verbaasd want ze geeft dit allemaal door aan Lions Dive maar kennelijk zit er daar iemand te slapen.

Heb ook naar JW zijn email geschreven maar weet niet of dit aankomt

Nou dat was het dan weer - krijgen jullie alweer kriebels voor volgend jaar, hoop van wel

groetjes anja vd Putten

• 10 Augustus 2011 - 19:11

Mirjam En Mannen:

Mariëlle, er moet mij even iets van het hart.... ik zie net op de site van Wessel dat jij in vol ornaat op de foto staat ....Waarom krijgt Jan Willem dit toch niet voor elkaar???????
    Of heeft Maureen gewoon een veel snellere camera(man)